نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
952
-
الف
+

جدیدترین آثار بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در قاب تلویزیون

«جعفر دهقان» بازیگر مشهور ایرانی در یک مصاحبه پیرامون نقش های ماندگارش در آثار تاریخی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «جعفر دهقان» بازیگر نام آشنای ایرانی که بارها در قامت هنرمند اصیل و کاربلد، نقش‌های مهمی در سریال های  تاریخی و مذهبی ایفا کرده است در یک مصاحبه پیرامون علاقه اش برای حضور در آثار تاریخی سخن گفت.

این هنرمند پیشکسوت ایرانی خاطرنشان کرد: بازی در کارهای تاریخی را بسیار دوست دارم، چون این نوع تولیدات ماندگار می‌شود، در ضمن این قبیل تولیدات به ترویج مفاهیم دینی و اسلامی کمک می‌کند، سریال‌هایی نظیر  «اصحاب کهف» (مردان آنجلس)، «مریم مقدس»، «یوسف پیامبر» از جمله این تولیدات هستند که هنوز بعد از سال‌ها دیدنش برای مردم جذابیت دارد.

وی در بخشی از گفت‌وگوی خود با خبرگزاری حوزه درباره حضورش در سریال تاریخی «مختارنامه» بیان داشت: تمام لحظات سریال «مختارنامه» خاطره است، اما یک چیز بیش از همه نمود داشت آن هم اینکه تمامی عوامل به واسطه عشقی که به امام حسین(ع) داشتند تلاششان این بود بهترین کارشان را انجام دهند، برای همین با تمام سختی‌های موجود از جمله گرمای شدید هوا، کار با کیفیت خوبی انجام شد.

دهقان ادامه داد: من در کارهای بسیاری حضور داشتم که در عمده آنها نقش مثبت را بازی کرده‌ام، خوشبختانه در «مختارنامه» این فرصت پیش آمد تا نقش ضد قهرمان را بازی کنم، در این کار راهنمایی‌های «داوود میرباقری» بسیاری ریزبینانه و دقیق بود و به من کمک بسیار کرد، ضمن آنکه خود نیز پیرامون آن مقطع به ویژه شخصیت «مصعب» مطالعه کردم تا بتوانم بهتر با نقش ارتباط برقرار کنم.

«جعفر دهقان» در آخرین مصاحبه خود با آی فیلم 2 در پیوند با جدیدترین آثارش در تلویزیون عنوان کرده است: من سه سریال آماده نشر از تلویزیون دارم؛ «سرزمین کهن»، «طلاق» و «محکومین» جدیدترین سریال هایی است که به زودی از رسانه ملی ایران نشر خواهد شد.

«جعفر دهقان» زاده 1339هجری خورشیدی در تهران، یکی از بازیگران به نام ایرانی است که به خاطر بازی در فلم «حماسه‌مجنون» توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست آورد.

او علاوه بر بازیگری در زمینه‌های دیگری به حیث مدیر تولید و مدیر و دستیار صحنه نیز سابقه‌ی فعالیت دارد.

جعفر دهقان در سریال «یوسف پیامبر» نقش «پوتیفار» عزیز مصر و همسر «زلیخا» را بر عهده داشت؛ هنرنمایی خوب وی در این نقش، پوتیفار را به یکی از کرکترهای ماندگار سریال «یوسف پیامبر» مبدل کرده است.

گفتنی است تاکنون سریال های «اصحاب کهف» (مردان آنجلس)، «مریم مقدس»، «یوسف پیامبر»، «خانه بی پرنده»، «معما»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «معمای شاه» و «بازی نقاب ها» با هنرنمایی «جعفر دهقان» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

جعفر دهقان: حسرت نقش «تختی» بر دلم ماند

«جعفر دهقان»: بازی در «اصحاب کهف» را دوست داشتم

سکانس به یاد ماندنی «یوسف پیامبر» از نگاه «جعفر دهقان»

«جعفر دهقان»: نزدیک بود قطع نخاع شوم‌ !

ابراز محبت بازیگر نقش «پوتیفار» به طرفداران افغانستانی اش

دشواری بازی در نقش های تاریخی به روایت بازیگر سریال «یوسف پیامبر»

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» به محکومین پیوست

«جعفر دهقان»: پیشنهاد بازی در «سلمان فارسی» و «موسی(ع)» را بدون شک می پذیرم

آشنایی با بازیگر نقش «پوتیفار» در سریال «یوسف پیامبر»+تصاویر

فلمی که یادآوری آن اشک «جعفر دهقان»را درآورد!

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر